نماینده مجلس:

تسریع در احداث سه بیمارستان حوزه جنوب ایلام ضروری است

تسریع در احداث سه بیمارستان حوزه جنوب ایلام ضروری است

 

بهزاد علیزاده  در نشست شورای اداری شهرستان دهلران با حضور وزیر بهداشت افزود: با ساخت سه بیمارستان در شهرستان‌های دهلران، آبدانان و بدره موافقت شده است که باید در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ وتعیین تکلیف شود تا عملیات اجرایی آنها شروع شود.

وی تاکید کرد: یکی از چالش‌های استان و دهلران پروژه‌های نیمه تمام است و کارهایی که شروع شده و سرمایه‌هایی که بکار گرفته شده اما معطل مانده است و موجب رنجش خاطر مردم شده‌اند.

علیزاده با اشاره به مشکلات راه‌های حوزه جنوب استان ایلام گفت: پروژه‌های زیادی در حوزه راه داریم که هنوز مردم از مزایای آنها برخوردار نشده‌اند.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به پروژه‌های حوزه نفت و گاز هم اشاره کرد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی ان‌جی‌ال و پتروشیمی و ایستگاه تقویت فشار بیات شد.

وی مرز چیلات را فرصت بسیار مناسبی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با موافقت کشور عراق این مرز گشایش یابد.

علیزاده گفت: در حوزه تجهیزات و فضاها و نیروی انسانی به جنوب استان توجه ویژه شود تا خدمات در شهرستان‌ها قابل دسترسی باشد.

وی از اختصاص سی تی اسکن به دهلران قدردانی کرد و افزود: توجه به نیروی انسانی و پزشک عمومی و دندانپزشک برای این حوزه ضرورت دارد.

نماینده مردم دهلران،آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ساخت و ساز مراکز جامع سلامت در شهرها و بخش‌های حوزه جنوب و توجه به ارتقا خدمات مراکز جامع سلامت شد.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنجشنبه با استقبال نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و امام جمعه وارد شهرستان مرزی دهلران استان ایلام شد.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است