نماینده دهلران:

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی برای گازرسانی به شهر میمه دهلران

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی برای گازرسانی به شهر میمه دهلران

بهزاد علیزاده  در آیین بهره برداری از گازرسانی به شهر میمه گفت: پس از سال ها انتظار مردم شهرهای میمه و پهله در شهرستان مرزی دهلران از نعمت گاز خانگی بهره مند شدند.

وی افزود: برای گازرسانی به این شهر حدود ۶۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه شهری اجرا شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به برخورداری ۹۰۰ خانوار از گاز خانگی در این شهر اشاره و تاکید کرد: ۷۰۰ عملک نیز در این شهر نصب و ۶۰۰ مشترک خانگی نیز جذب شده است.

علیزاده خواستار استقرار ادارات مستقل گاز در شهر پهله و میمه شد و یادآور شد: مجوز این کار گرفته شده و نیاز است چارت آن تهیه شود و اقدامات و پیگیری ها برای تحقق آن سرعت گیرد.

نماینده شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار دهلران از نعمت گاز محروم هستند که با پیگیری ها از طریق وزیر دستور این کار نیز گرفته شده و نیاز است  تسریع لازم بعمل آید.

وی به خسارت گاز در شهر و روستاها به شهرداری ها و دهیاری ها هم اشاره کرد و گفت: شرکت گاز استان حق شهرداری ها و دهیاری ها از محل تخریبی پرداخت و مشکلات را مرتفع کند.

علیزاده از رایزنی ها و پیگیری ها برای گاز رسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار هم خبر داد و اظهار داشت: این روستاها در آمار سال ۹۵ زیر ۲۰ خانوار بوده اند که البته به بالای ۲۰ خانوار هم رسیده اند و با این حال پیگیر رفع مشکلات گاز رسانی به آنها هستیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است