نماینده مجلس:

مشکل اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان خرداد ۱۴۰۱ مرتفع می شود

مشکل اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان خرداد ۱۴۰۱ مرتفع می شود

بهزاد علیزاده  در جمع مردم دم بیشه دراز و کاور شهرستان دهلران از معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران خواست نقشه راه برای حل مشکلات آب شرب  راه و بهسازی معابر و زیر ساخت ها این نقاط را تعریف کنند.

وی از هزینه ۸۰ میلیارد ریالی از سال گذشته تا مهرماه جاری برای طرح هادی ۱۲ روستا شهرستان خبر داد و افزود: تا پایان خرداد سال آینده هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار بدون اینترنت در حوزه انتخابیه نداریم.

نماینده دهلران ، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی به ۱۴ روستای بدون گاز در حوزه انتخابیه اشاره کرد و یادآور شد: مجوز لازم از وزیر نفت برای گازرسانی به این تعداد روستا گرفته شده که ۹ روستای آن در شهرستان دهلران است و روستاهای بیشه دراز و کاور نیز جزو این روستاها هستند و امیدواریم در دهه فجر گاز رسانی به آنها کلنگ زنی شود.

وی از ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبارات آب شرب شهرستان دهلران در سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار می تواند بخشی از عقب ماندگی ها در این حوزه را جبران کند.

وی از تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات زیرساختی و عمران روستای بیشه دراز خبر داد و اضافه کرد: برای رفع مشکلات آب شرب روستای کاور نیز یک دستگاه آب شیرین کن با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال نصب و راه اندازی می شود و امیدواریم با برگزاری مناقصه تا قبل از فرارسیدن فصل گرما مشکل آب شرب این روستا مرتفع شود.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم در خصوص طرح هادی و تامین گاز و آب شرب و اشتغال افزود: در خصوص طرح هادی از طریق مسوولیت های اجتماعی نفت کمک های خوبی خواهد شد.

علیزاده یادآور شد: همچنین در حوزه اشتغال از ۲۰ هزار میلیارد ریال محل صندوق عدالت و توسعه به استان ها برای اشتغال جوانان در روستاها بهره گیری شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم به نگاه دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان به عمران و آبادانی روستاها اشاره کرد و گفت: محرومیت زدایی و توسعه متوازن شهرستان از محوری ترین برنامه هاست .

لطیف صادقی از پیگیری ها و نگاه عملیاتی و اجرایی نماینده مجلس به شهرستان در جهت توسعه تقدیر و گفت: با تعامل و هم افزایی همه دلسوزان و خادمان مردم آینده توسعه شهرستان روشن است.

فرماندار ویژه دهلران توجه به راه ها را یکی از اولویت های شهرستان و مطالبات مردم ذکر کرد و افزود: حذف نقاط حادثه خیز و چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران با جدیت پیگیری می شود.

بازدید از حذف نقاط حادثه خیز حد فاصل  روستای سنگر نادر تا پل بیشه دراز و جاده چمسرخ به اتفاق مسئولان راه و بنیاد مسکن استان از دیگر برنامه های بهزاد علیزاده در دهلران بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است