بازدید از خدمات بسیج جامعه پزشکی

بازدید فرماندارویژه دهلران از خدمات بسیج جامعه پزشکی در روستاهای شهرستان

بازدید فرماندارویژه دهلران از خدمات بسیج جامعه پزشکی در روستاهای شهرستان

‍ بازدید امام جمعه و فرماندارویژه دهلران و فرمانده سپاه دهلران از خدمات بسیج جامعه پزشکی استان به مردم روستای فرخ اباد در بخش مرکزی دهلران

موسوی امام جمعه و دکتر صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران از خدمات بسیج جامعه پزشکی استان به مردم روستای فرخ اباد قدردانی کردند.

ویزیت رایگان و داروی رایگان  و ارجاع با حضور پنج متخصص  از جمله خدمات بسیج جامعه پزشکی به مردم فرخ اباد است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام گفت: بسیج جامعه پزشکی استان با بهره گیری از ظرفیت و تخصص پزشکان متخصص  در روستاهای محروم خدمات ارائه می کند.

سرهنگ علی مریدی گفت:محرومیت زدایی بهداشتی و پزشکی در  مناطق محروم با هدف غربالگری اولیه و بیمار یابی و ارئه خدمات

در این طرح دنبال می شود.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی در این روستا با بهره گیری از متخصص های  داخلی،اطفال،زنان،ارتو پدی،حلق و بینی مشغول ارائه خدمات است و داروهای مورد نیاز نیز از طریق داروخانه بصورت رایگان به بیماران ارائه می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام اظهار داشت:در این طرح تلاش می شود بیماران سرپایی را با ارائه خدمات اولیه دارویی مداوا و بیمارانی هم که نیاز به ارجاع دارند کارهای آنها را انجام و پیگیری های لازم برای انها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ متخصصی تا کنون به این روستا نیامده است افزود:بسیج جامعه پزشکی با کارجهادی و بهره گیری از متخصص ها کار خدمات دهی به مناطق محروم و روستایی دنبال می کند.

سرهنگ مریدی  افزود: تا کنون در این روستا و سایر روستاهای اطراف بیش از 600 نفر ویزیت رایگان شده و دارو نیز در اختیار آنها قرار گرفته است ودارو از طریق معاونت بهداشت و درمان سپاه و بسیج جامعه پزشکی تهیه شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است