معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران

تحریم ها خللی در اراده ملت ایران وارد نکرده است

تحریم ها خللی در اراده ملت ایران وارد نکرده است

وی به ترورها و تحریم های دشمنان اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی علی رغم ریزش ها و رویش ها توانسته شخصیتی مثل شهید سلیمانی در عصر کنونی تقدیم جهان معاصر کند همان اسوه و الگویی که در راه مبارزه با استکبار و بی عدالتی به فیض عظمای شهادت نایل شد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه اگر چه دشمنان تلاش کردند در همان اوایل شعله های انقلاب را در جغرافیای ایران زمین  محدود کنند و جنگ تحمیلی را به راه انداختند، یادآور شد: اما نتواستند مانع صدور انقلاب و الگویی که به تاسی از آرمان‌های اما راحل و شهدا شکل گرفته بود را محدود و این حرکت توانست صدای مظلومان در سراسر عالم بر علیه آمریکا و جنایتکاران بلند و این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صادقی به مقایسه خدمات انجام شده قبل از انقلاب با انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: رشد و شکوفایی که در طول این ۴۳ سال اتفاق افتاده به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست چرا که ما در قبل از انقلاب چیزی نداشتیم .

وی استقلال و آزادی را از دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و افزود: بدون وابستگی به شرق و غرب انقلاب کردیم و با این شعار نیز به مسیر توسعه و ترقی ادامه می دهیم.

فرماندار ویژه دهلران به انرژی صلح آمیز هسته ای برگرفته از دانش بومی هم اشاره کرد و افزود: امروز ببیند چگونه آمریکا و متعهدانش در این موضوع دشمنان ما را حمایت و دست آنها را برای استفاده از آن را باز گذاشته اند، ولی در مقابل با ما چگونه رفتار می کنند و دانشمندان هسته ای را ترور می کنند ولی با این اوصاف این محدودیت ها نتوانسته حرکت رو به جلوی ما را محدود کند و جلوی پیشرفت های ما را بگیرد.

صادقی به استقلال و استقلال سیاسی هم اشاره و افزود: امروز هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی دارای استقلال و تصمیم سازی برای خودش نیست و این از افتخاراتی است که بواسطه این انقلاب نصیب ما شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با تسلط بر موضوعات مختلف و با درایت و تیزبینی توانسته است در مقابل توطئه های دشمنان بایستد و در چنین فضایی در مقابل دشمنان این نظام مقدس را بخوبی هدایت و مدیریت می کند.

صادقی اظهار داشت: امروز مردم ما با درک درست شرایط و علی رغم تحریم ها و فشارهای اقتصادی و کرونا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند و با عشق و علاقه پای نظام و آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب ایستاده اند و این سرمایه ای ارزشمند است.

فرماندار ویژه دهلران گفت: دهه فجر ۵۶ پروژه در شهرستان بهره برداری کلنگ زنی شد که اعتباری بالغ بر ۹۶۵ میلیارد ریال برای آنها هزینه شد.

وی گفت: این طرح ها در مجموع منجر به اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر در این شهرستان شده اند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است