معاون وزیر راه و شهرسازی:

۳۱۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های جاده ای ایلام پیش بینی شد

۳۱۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های جاده ای ایلام پیش بینی شد

خیراله خادمی در حاشیه آئین کلنگ زنی چهار خطه کردن مسیر دهلرن به اندیمشک  افزود: امسال در ایلام ۲۲۰ میلیارد تومان از منابع ملی  برای توسعه مسیر های جاده ای اختصاص داده شد.

وی افزود: در بودجه سال آینده این اعتبار افزایش خوبی با توجه به محرومیت استان و وضعیت خاص آن دارد. 

معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در استان ایلام ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در حال اجراست، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم ۲۰۰ کیلومتر از این بزرگراه ها را در چهار سال آینده در استان تحویل دهیم.

خادمی  با اشاره به ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در ایلام گفت: افزایش نزدیک به ۲۰۰کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به راه های استان چشمگیر خواهد بود.

وی یادآور شد: منابع دیگر مثل بهسازی جاده ها و ایمنی جاده ها که توسط سازمان راهداری و سایر همکاران در بخش های دیگر اضافه می شود باعث افزایش دو برابری این رقم خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فاصله ۱۲۰ کیلومتری دهلران تا اندیمشک که در برنامه کاری برای چهارخطه کردن است، افزود: ۳۰ کیلومتر این مسیر وارد فاز عملیاتی شده و قطعات دیگر این مسیر نیز در دست اقدام است و به زودی یک قطعه ۳۰ کیلومتری دیگر از این مسیر نیز آماده مناقصه می شود و عملیات اجرایی آن در سال آینده شروع می شود.

وی از احداث ۴۰۰ کیلومتر مسیر ریلی در ایلام برابر مصوبات قانونی خبر داد و تاکید کرد: اتصال ایلام از کرمانشاه و خوزستان به مسیر ریلی دنبال می شود.

خادمی گفت: در استان ایلام ۱۳ طرح زیرساختی در دستور کار است. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است