نماینده مجلس

استقرار ادارات در دشت عباس و سراب میمه موجب تسهیل در خدمت به مردم می شود

استقرار ادارات در دشت عباس و سراب میمه موجب تسهیل در خدمت به مردم می شود

علیزاده در نشست دیدار مردمی استاندار ایلام با مردم شهرستان دهلران اظهار داشت: با توجه به فاصله این ۲ بخش با مرکز شهر دهلران و دوری از استان نیاز است جهت تسریع در خدمت به مردم و جلوگیری از تردد مردم به استان و شهر دهلران ادارات مستقر شوند.

وی بر ضرورت پیگیری و احصا مشکلات بیان شده توسط مردم در این نشست توسط مدیریت ارشد استان و معاونان تاکید کرد و افزود: پیگیری این مشکلات و بویژه در حوزه کشاورزی و دامداری در سطح کلان کشوری ضروری است.

نماینده حوزه جنوب در مجلس خواستار رفع مشکلات آبهای کشاورزان شد و افزود: این مشکلی دیرینه است که امیدواریم با عزم خدمتگزاران مردم در دولت محقق شود.

علیزاده به مشکلات  اقتصادی که ریشه در دولت قبل دارد اشاره کرد و گفت: به همت دولت در این مدت اقدامات خوبی در حوزه اقتصاد انجام شده که جای تقدیر دارد و در بحث یارانه ها دولت اقدام جسورانه ای انجام داد ، دولت از روی صداقت به این موضوع ورود و مجلس حمایت کرد و ارز ۴۲ هزار ریالی حذف شد.

وی اضافه کرد: شاهد تلاش استاندار و همکاران برای حفظ حقوق مردم و رفع مشکلات آنان هستیم و امیدواریم دغدغه مردم در کنترل قیمت کالاها محقق و نیاز است نظارت را تقویت و دستگاه ها اقدامات لازم انجام دهند.

نماینده حوزه جنوب یارانه های قطع شده را از دیگر دغدغه های مردم ذکر کرد و گفت: این مهم باید پیگیری شود اگر چه دولت راهکارهایی برای پیگیری نیز در دستور کار دارد.

وی به ظرفیت های شهرستان دهلران در گردشگری و نفت و کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: اتصال شبکه ریلی در دهلران از انتظارات مردم است که در حال اقدام بوده و در این زمینه باید حمایت شود که این مهم به تسریع وبه  سرانجام برسد.

علیزاده گفت: ۷۵ درصد منابع نفت استان در دهلران قرهر دارد و نیاز است دفتر نفت و گاز در این شهرستان راه اندازی شود.

وی به پروژه پل زال به مورموری و دهلران اشاره و خواستار تسریع در پیگیری و عملیات اجرایی جاده چمسرخ با توجه به اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی آن از محل تهاتر نفت شد.

توجه به راه ها و بهداشت و درمان دهلران 

امام جمعه دهلران نیز در دیدار مردمی استاندار بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های راه در دهلران تاکید کرد و خواستار توجه به بهداشت و درمان شهرستان و آمبولانس ها در این شهرستان شد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی از رییس بیمارستان شهدای دهلران و خدمات همکاران در دوران کرونا علی رغم کمبود امکانات ویژه قدردانی کرد.

وی  بر رفع مشکلات کشاورزان تاکید کرد و گفت: دهلران مایه عزت استان ایلام است و کشاورزی ما باید دانش بنیان و ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی در دهلران  شد.

امام جمعه دهلران خواستار راه اندازی اداره اوقاف در دهلران و مدیریت سد کرخه و اشتغال بومی ها در شرکت ها شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است