استاندار ایلام

ائمه جمعه یاریگر دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی باشند

ائمه جمعه یاریگر دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی باشند

 حسن بهرام نیا روز جمعه در دیدار با امام جمعه دهلران اظهار داشت: این روزها شاهد حرکت کاروان خدمت و خدمتگزاری در شهرستان هستیم و دیشب تا پاسی از شب مشغول کار و فعالیت و خدمت به مردم در دهلران بودیم.

وی افزود: امروز بازدید از پروژه ها و دیدارهای مردمی ادامه دارد و آغاز کار را از بیت امام جمعه شروع می کنیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: از حمایت جنابعالی و همکاری با دولت کار و کرامت و راهنمایی و تذکرات در تربیون نماز جمعه تقدیر می کنیم. 

بهرام نیا یادآور شد: این دولت در شرایطی روی کار آمد که با استقراض های بانک مرکزی و در پرداخت حقوق کارکنان هم مشکل داشت ولی با تدبیر دولت مشکلات مرتفع شد.

وی اضافه کرد: دولت نیازمند حمایت معنوی است و انتظار داریم ائمه جمعه که با همه مردم در ارتباط هستند یاریگر باشند و به دولت در مسیر خدمت بیش از پیش به مردم کمک کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه رییس جمهوری فرمودند خدمت به مردم خط قرمز ماست و اجرای طرح یارانه ها به نفع دهک های پایین جامعه است ، معاندان نهایت تلاش برای اعتراض های مردمی کردند ولی مردم آگاهانه دریافتند که دولت به نفع مردم گام بر می دارد و همکاری کردند و از ائمه جمعه خواستاریم در راستای تبیین این موضوع طرح جدید دولت همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: تذکر شما برای صیانت از نظام است و بطور قطع تذکرات و حمایت ها منجر به تسهیل در خدمت به مردم می شود.

امام جمعه دهلران نیز گفت: از کار و تلاش استاندار و خادمان دولت در استان و شهرستان تشکر می شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی از پیگیری های استاندار در حل مشکلات استان و مردم تقدیر کرد و گفت: حمایت از دولتی که مورد حمایت رهبری است، در راستای خدمت بیشتر به مردم مورد تاکید ماست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است