استاندار:

تمامی پیمانکاران حوزه نفت و گاز باید در ایلام افتتاح حساب کنند

تمامی پیمانکاران حوزه نفت و گاز باید در ایلام افتتاح حساب کنند

 حسن بهرام نیا روز جمعه در بازدید از پتروشیمی دهلران اظهار داشت: ۲۶۰ پیمانکار در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی فعال هستند که از این تعداد ۱۲۳ مورد غیر بومی هستند.

وی افزود: در صورت عدم گشایش حساب بانکی توسط پیمانکاران حوزه نفت و گاز در این استان، فرمانداران  هیچگونه خدماتی به آنان ارائه نخواهند داد.

استاندار ایلام ادامه داد: تمامی نیروها، غیر از نیروهای کاملا تخصصی در شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی این استان باید بومی باشند.

بهرام نیا اضافه کرد: ظرف ۱۵ روز آینده وضعیت پرداخت مالیات، اقدامات محیط زیست محیطی، میزان آلایندگی ، تعداد نیروهای بومی و وضعیت گشایش های حساب های بانکی پیمانکاران حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان باید ارائه  شود.

وی با انتقاد از عملکرد مدیریتی پتروشیمی ایلام تاکید کرد: در جلسه ای که اخیرا با مدیران حوزه نفت و گاز برگزار شد از عملکرد این مجموعه به دلیل خام فروشی انتقاد کردیم.

بهرام نیا یادآور شد: باید محصولات متعددی در پتروشیمی ایلام تولید و تنها یک محصول کافی نیست، چرا که صنعت پتروشیمی ۹۰ فرآورده دارد که صنعت پتروشیمی ایلام باید حداقل ۱۰ فرآورده تولید کند.

وی با قدردانی از تمامی کارکنان پتروشیمی دهلران گفت: برای اجرای این پروژه ۲.۶ میلیارد یورو که یک میلیارد آن از صندوق توسعه ملی است تامین شده که رقم کلانی برای این پروژه است.

استاندار ایلام ادامه داد: ۲ موضوع مهم صنعت پتروشیمی خوراک و آب بعنوان پایه است که آب آن از سد دویرج تامین می شود.

بهرام نیا با اشاره به بازدیدهای انجام شده از شهرستان های استان گفت: در جای جای ایلام و شهرستان دهلران امیدآفرینی موج می زند که این مهم گویای خدمات نظام و تلاش دولت کار و کرامت است.

فرماندار ویژه دهلران هم با اشاره به پیشرفت ۲۲ درصدی پتروشیمی دهلران یادآور شد: تسریع در اجرای این پروژه از مطالبات جدی است.

لطیف صادقی بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی تاکید کرد و گفت: تمکین شرکت ها در خصوص مسئولیت های اجتماعی در بخش های فرهنگی ، مذهبی ، ورزشی و عمران شهری باید به جد مد نظر باشد.

استاندار ایلام همچنین از روند فعالیت پروژه چهارخطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک بازدید و بر ضرورت تسریع در اجرای این پروزه به جهت اهمیت آن تاکید کرد.

دکتر بهرام نیا همچنین از مین ان جی و ان جی ال 3100در دهلران بازدید کرد و در جریان اخرین درصد پیشرفت فیزیکی این پروزه ها قرار گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است