فرماندار ویژه دهلران

دهلرانی ها پنج میلیارد ریال در طرح نسیم مهر کمک کردند

دهلرانی ها پنج میلیارد ریال در طرح نسیم مهر کمک کردند

 لطیف صادقی  در جشن نسیم مهر اظهار داشت: خیرین ، بزرگان ، ریش سفیدان و شیوخ منطقه در اجرای این طرح سنگ تمام گذاشتند که از مشارکت آنها قدردانی می شود.

وی از دادگستری ، دادستانی و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بخاطر اجرای این برنامه در راستای کمک به خانواده زندانیان شهرستان قدردانی کرد و افزود: ۱۱۰ خانوار زندانی در این شهرستان نیازمند حمایت هستند.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: حضور خیرین و کمک صورت گرفته نشان از اهمیت آنها به این امر مهم داشت که از مشارکت همه تقدیر می کنم.

امام جمعه دهلران نیز از حضور بزرگان در این مراسم که با دغدغه خاطر موضوعات اجتماعی صورت گرفته است، تقدیر کرد و گفت: این اجتماع در راستای حمایت از خانواده زندانیان شده و از دستگاه قضا بخاطر ایجاد این بستر قدردانی می شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی اضافه کرد: بزرگان در حل و فصل  و جلوگیری از قصاص در شهرستان نقشی برجسته دارند.

وی یادآور شد: باید با هم افزایی تلاش کرد آسیب های اجتماعی کاهش و آمار زندانیان و جرائم کم شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان دهلران نیز گفت: سال گذشته چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بصورت نقدی و غیر نقدی به خانواده زندانیان در این شهرستان کمک شد.

اسماعیل سبزواری افزود: طرح نسیم مهر در راستای حمایت از خانواده زندانیان برگزار و هر ساله در این شهرستان به همت انجمن حمایت از خانواده زندانیان برگزار می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است