مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

تحرک و پویایی و پرهیز از روزمرگی لازمه کار روابط عمومی است

تحرک و پویایی و پرهیز از روزمرگی لازمه کار روابط عمومی است

محمد صحرایی روز چهارشنبه در نشست با روابط عمومی دستگاه های اجرایی و شرکت ها در دهلران اظهار داشت: روابط عمومی در مرحله اول چشم بنیا و زبان گویای دستگاه و از طرفی گوش شنوای مخاطب می باشد.

وی تاکید کرد: شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آنها و تقویت نقاط قوت پیوسته مد نظر باشد و روابط عمومی با بهره گیری از همه ظرفیت ها و تسلط به امور و با علاقه و خلاقیت کار خود را دنبال کند.

صحرایی به جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و افزود: تجهیز شدن به فن آوری های روز و پرهیز از ایستایی و روزمرگی و تلاش برای بیان خدمات و از طرفی انعکاس مشکلات و نیازمندی ها به مدیر باید در کار روابط عمومی ویژه مد نظر باشد و با حساسیت و احساس مسئولیت امورات حوزه کاری خود را پیگیری و ارزیابی کند.

مدیر کل روابط عمومی استاندار ایلام به نگاه استاندار و فرمانداران و مدیران در این دولت به اهمیت کار روابط عمومی ها اشاره و اضافه کرد: این نوع نگاه و اهمیت بی شک نقش بسزایی در تحرک و پویایی و فعالیت بیش از پیش روابط عمومی ها دارد.

صحرایی به جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها به لحاظ اطلاع رسانی و اطلاع یابی اشاره و گفت: در ادامه اطلاع رسانی و برای تکمیل این روند باید اطلاع یابی و خروجی و نتیجه کار را بررسی کنیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام تاکید کرد: اطلاع رسانی از خدمات و عملکرد در دستگاه ها برعهده روابط عمومی است و باید به درستی با رسانه ها ارتباط برقرار و از ظرفیت رسانه ها، مطبوعات، خبرگزاری ها، اصحاب رسانه و فضای مجازی در جهت انعکاس خدمات بهره گیرد.

صحرایی تعامل، داشتن صبر و حوصله و شنیدن انتقادات را متذکر شد و افزود: انتظار است روابط عمومی دستگاه های اجرایی در شهرستان بعنوان نماینده حاکمیت با محوریت روابط عمومی فرمانداری زبان گویای دولت باشند و نقش خود را در اطلاع رسانی و بیان تلاش و خدمات نظام، دولت خدمتگزار، استاندار محترم ومدیران را بخوبی در این عرصه ایفا کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است