نشست شورای آموزش وپرورش

نشست شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار برگزار شد

نشست شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار برگزار شد

فرماندار دهلران در این نشست گفت: بهره گیری از همه ظرفیت ها در کمک به آموزش و پرورش مهم و حائز اهمیت است.

مجید عسگری با اشاره به حوزه فعالیت آموزش و پرورش و کمبود منابع افزود:همه دستگاه ها و اعضای شورای آموزش و پرورش باید در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش همکاری کنند .

وی با اشاره به فراز و نشیب ها در دوره های پرورشی و نتایج متفاوت در این زمینه گفت:رویکرد مناسب فعلی حاکم بر آموزش و پرورش باید تقویت شود تا مسیر درست تربیت و فرهنگ اسلامی ارتقا یابد.

فرماندار دهلران از توجه به اعتبارات فرهنگ و اموزش در کمیته برنامه ریزی آینده خبرداد و گفت:تلاش می شود تا با لحاظ اعتبارات لازم آموزش و پرورش در زمینه تعمیر و تجهیز مشکل نداشته باشد.

عسگری به مصوبات سفر رئیس نوسازی مدارس کشور و معاون وزیر آموزش و پرورش به شهرستان اشاره و افزود:تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام،ایجاد دو فضای ورزشی برای دانش اموزان ومصوباتی در راستای رفع مشکلات مدارس انجام گرفت که موجب رفع بسیاری از مشکلات فعلی خواهند شد و بر ضرورت پیگیری مصوبات توسط آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی به ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان اشاره و گفت: آموزش و پرورش با برنامه ریزی اقدامات لازم در زمینه اسکان مسافران و گردشگران مد نظر قرار دهد.

فرماندار دهلران به چهارشنبه سوری هم اشاره و افزود: باید کارشناسان آتش نشانی،اورژانس و پلیس در مدارس آسیب ها را برای دانش اموزان در جهت جلوگیری از خسارات جانی و مالی چهارشنبه سوری بیان کنند.

مدیر آموزش و پرورش دهلران هم با بیان دستور کار جلسه شورای آموزش و پرورش و گفت:در سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به شهرستان 15 میلیارد ریال در زمینه نوسازی مدارس اختصاص یافت.

غلامرضا موسوی از آمادگی 6 مدرسه در شهر دهلران با 70 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی خبرداد و افزود:برنامهریزی لازم برای هفته تربیت اسلامی نیز در دستور کار است.

امام جمعه دهلران بر ضرورت برگزاری نماز های جماعت،پیگیری بیش از پیش مسایل و موضوعات دینی و فرهنگی،حجاب و عفاف و توجه به تربیت اسلامی در مدارس تاکید کرد.

موسوی خواستار همکاری همه در رفع مشکلات آموزش و پرورش شد و گفت: از فرصت پیش آمده و مصوبات سفر معاون وزیر به شهرستان برای رفع مشکلات با پیگیری مصوبات این سفر تلاش کنید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است