فرماندار ویزه دهلران

از انتقادات سازنده خبرنگاران استقبال می کنم

از انتقادات سازنده خبرنگاران استقبال می کنم

 لطیف صادقی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران دهلرانی به مناسبت ۱۷ مرداد از پیگیری درخواست احداث شهربازی سرپوشیده برای دهلران با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه خبر داد و اظهار داشت: بام دهلران را برای ایجاد یک مکان تفرجگاهی برای مردم شهرستان بسیار مناسب است و از هر ظرفیتی برای خدمت به مردم استفاده می کنم.

وی تاکید کرد: مدیران دولت سیزدهم هیچ شانی بجز خدمت رسانی به مردم ندارند و در میدان کار و عمل در خدمت مردم هستیم و از همه توان خود و مدیران و امکانات موجود برای توسعه دهلران بهره می گیریم.

فرماندار  ویژه دهلران یادآور شد: مردم دهلران قدرشناس خدمات نظام هستند و لازمه پاسخگویی به این قدرشناسی این است که مدیران و مسوولان این شهرستان با کار جهادی به مردم خدمت کنند.

صادقی تاکید کرد: باغ موزه دفاع مقدس با توجه به سوابق این شهرستان در جنگ تحمیلی و وقوع عملیات های مختلف به عنوان یک ضرورت در دستور کار است.

فرماندار ویژه دهلران به اقدامات در حوزه راه های شهرستان از مسیر دهلران به مهران و اندیمشک اشاره و تاکید کرد: در مسیر دهلران به مهران چهار کیلومتر حذف نقاط حادثه خیز در دست اقدام است و به جد بقیه مسیر دنبال می شود.

صادقی به اقدامات در حوزه آب شرب ۲۰ روستای شهرستان  از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اشاره کرد و یادآور شد: خط انتقال برتش به کاور برای آبرسانی به روستاهای قیراب و هاویان و کاور در دست اقدام است.

وی پیگیری مطالبات مردم دهلران در حوزه های مختلف را یادآور شد و اضافه کرد: بحث ساخت مسکن ویلایی در دهلران در قالب مسکن ملی در حال انجام است و استانداری و وزارت مسکن و شهرسازی نیز همکاری خوبی دارند.

به حمایت و نقدهای سازنده خبرنگاران نیازمندیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند که در بیان مشکلات و نقدهای سازنده و راهگشا و هم بیان خدمات دولت و از همه مهمتر جهاد تبیین نقش آفرینی می کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است